نرم‌افزار صدور قبض شهریه

کلاس‌های آموزشی ویژه کانون های آموزشی و تربیتی

pack512


امکان سفارشی کردن نرم افزار برای مجموعه شما وجود دارد
https://bayanbox.ir/view/263405954590585756/2mobile.png

نمونه رسید دریافت شهریه

report

 

https://bayanbox.ir/view/263405954590585756/2mobile.png

نصب نرم افزار

 

setup

اجرای نرم افزار

 

splash

 

ورود کاربران متعدد به نرم افزار با گذرواژه و سطح دسترسی متفاوت به منوها

login

https://bayanbox.ir/view/263405954590585756/2mobile.png

تعیین تنظیمات پیش‌فرض و حذف و اضافه کاربران

 

useraccess_2dtd.jpg

https://bayanbox.ir/view/263405954590585756/2mobile.png

تعیین سطح دسترسی کاربران به منوها

 

useraccess_2dtd.jpg

 

 

اطلاعات مربیان

teacher_t49g.jpg

 

تعریف کلاس ها

class_wxt1.jpg

ثبت نام در کانون

student_95p1.jpg

ثبت نام در کلاس

class_wxt1.jpg

دریافت وجه ثبت نام و صدور قبض

class_wxt1.jpg

 

تعیین قرار پرداخت بعدی در پرداخت های قسطی

 

nextpay_6st1.jpg

نمونه گزارش قبض دریافت رسید وجه ثبت نام

report

 

جستجو در قبوض، چاپ مجدد و حذف قبض

delfish_iqk7.jpg

 

https://bayanbox.ir/view/263405954590585756/2mobile.png

حضور پايه هاي مختلف دانش آموزي در مكان هاي فرهنگي و تربيتي سرآغازي براي فراگيري خارج از محدوده مدرسه و آشنايي بابسياري از فنون ، نيازهاي اجتماعي و تمرين كارگروهي است. آن‌طور كه كارشناسان مي‌گويند، كانون هاي فرهنگي و تربيتي محلي مناسب براي تحقق هر چه بيشتر فرآيند تعليم و تربيت است كه تقويت اين كانون ها در حوزه پرورشي موجب تقويت خودآگاهي، همدلي، ارتباط موثر، ايجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان و توانايي حل مسائل به هنگام مواجه با مشكلات مي‌شود. همچنين اين مكان ها تكيه گاهي مناسب براي سپري كردن اوقات فراغت دانش آموزان در محيطي سالم و امن است كه مسئولان بايد در اين بخش اهتمام ويژه داشته باشند. وزارت آموزش و پرورش وظايفي براي اين كانون ها در زمينه ترويج مسائل اعتقادي، فرهنگي وهنري، ورزشي ،اجتماعي، علمي و مهارتي ترسيم كرده كه مي تواند در تربيت نسل آگاهانه نسل ها موثر واقع شود. غني سازي اوقات فراغت با برنامه هاي متنوع همراه با ايجاد شادابي و نشاط از محورهاي مهمي است كه در كانون هاي فرهنگي تربيتي بايد به آن نگاه عميقي شود. كانون هاي فرهنگي تربيتي مراكزي براي تقويت هويت فرهنگي، ديني و ملي و آشنا كردن دانش آموزان با ارزش هاي فرهنگي و زمينه ارتباط صميمي و معاشرت سازنده اجتماعي است . در اين مراكز بستري فراهم مي آيد تا وجدان جمعي، خود اتكايي و قدرت تصميم گيري در بين دانش آموزان تقويت شود و براي زندگي اجتماعي و ايفاي نقش موثر در تلاش همسو براي رسيدن به اهداف مشترك، مهارت لازم به دست آيد. امروزه توسعه كانون هاي فرهنگي تربيتي براي كودكان، نوجوانان و جوانان يكي از نيازهاي اصلي و انكارناپذير در راستاي شكوفا شدن استعدادهاي مختلف اين اقشار جامعه و تقويت بنيان ديني و عقيدتي محسوب مي شود. نقش مكملي كانون هاي فرهنگي تربيتي برنامه هاي تكميلي، متنوع و جذاب در كانون هاي فرهنگي تربيتي در واقع زمينه تداوم اهداف اصلي نظام تعليم و تربيت را همراه با رغبت و انگيزه در بين دانش آموزان بوجود مي آورد. غني سازي اوقات فراغت كودكان، نوجوانان و جوانان ، نقش موثري در سلامت رواني آنان دارد كه در اين زمينه كانون هاي فرهنگي تربيتي براساس مصوبه پانصدو سومين جلسه شوراي عالي آموزش وپرورش در 30 بهمن ماه سال 1368 در كشور تاسيس شد. حضور دانش آموزان در كانون ها رشد و شكوفايي استعداد آنان را در پي خواهد داشت . كانون هاي فرهنگي تربيتي در عرصه هاي گوناگون فرهنگي، ادبي، هنري، ورزشي، اجتماعي، علمي، مهارتي و اردويي در قالب برنامه هاي عمومي و كارگاه هاي آموزشي و انجمن ها فعاليت مي كنند.  روز 30 بهمن ماه به عنوان روز گراميداشت كانون ها و هفته اول اسفند به نام هفته كانون هاي فرهنگي تربيتي در تقويم اجرايي معاونت پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش نامگذاري شده است .فعاليت در كانون هاي فرهنگي تربيتي فراتر از يك ماموريت كاري است زيرا هر فردي كه در اين مجموعه فعاليت دارد با ايمان و عشق دروني به كارش همواره مي كوشد تا فرزندان اين مرز و بوم در كلاس هاي مختلف بر حسب سلائق و توانمندي ها تحت پوشش يك فرآيند دوره اي قرار گيرد و مهارت بياموزند.
هفته كانون ها را فرصت مناسب  است تا دانش آموزان و خانواده هايشان با فعاليت ها و برنامه هاي كانو هاي فرهنگي تربيتي شناخت بيشتري پيدا كنند. بايد دستاوردهاي كانون ها و تاثير گذاري اين مراكز مهم را در هفته كانون ها به زبان قلم و هنر براي جامعه هدف به نمايش گذاشت تا تشويق و ترغيب لازم بوجود آيد.  كانون ها و تربيت اجتماعي آشنايي دانش آموزان با ارزش هاي ماندگار فرهنگي، بارور شدن اوقات زندگي ، تقويت شخصيت و خودباوري و در نهايت تربيت اجتماعي دانش آموزان از اهداف اين كانون ها است.
برنامه هاي كانون ها در 2 بخش تخصصي و عمومي تدوين شده است. در بخش تخصصي ، كارگاه هاي مهارت آموزي، انجمن ها و فعاليت هاي جمعي شامل كارگاه هاي علمي، ادبي، هنري، ورزشي و اجتماعي و انجمن هاي قرآن و عترت، فناوري اطلاعات، خبرنگاري، نجوم، طبيعت ياران، علمي،كتاب، پژوهش، ادبي، نمايش، سرود و موسيقي، هنري، ورزشي، امور اجتماعي، پيشگامان سلامت،صلح و دوستي، ميراث فرهنگي،حقوق دانش آموزي، راهيان حج و كارآفرينان و فعايت هايي جمعي مثل طبيعت گردي، اردوها، بازديدها، حضور در مراسم،مانورها و همايش ها پيش بيني شده است. در برنامه هاي عمومي كانون ها نيزامانت كتاب و فيلم، جشنواره جوانه ها،تشكيل محافل و مسابقات مختلف و استفاده از امكاناتي مثل آسمان نما، استخر، سينما و امثال آن در نظر گرفته شده است.  مهارت آموزي كانون ها كانون هاي فرهنگي تربيتي درمهارت آموزي و ايجاد نشاط دربين دانش آموزان نقش مهم و تاثيرگذار دارند. مكان هاي فرهنگي تربيتي مهم ترين بستر براي انجام فعاليت هاي فوق برنامه به ويژه مهارت آموزي ، تقويت روحيه خودباوري و نشاط براي دانش آموزان است. كانون هاي فرهنگي تربيتي يكي از مهم ترين مراكز اجراي برنامه هاي پرورشي براي دانش آموزان محسوب مي شود كه خانواده ها به آن اعتماد دارند.
در سند تحول بنيادين به مهارت آموزي دانش آموزان اشاره شده است، كانون هاي فرهنگي تربيتي بستر مناسبي براي انجام اين رسالت مهم است كه بايد در اولويت قرار گيرد.  مديران كانون‌هاي فرهنگي تربيتي نقش موثري در اصلاح برنامه‌ها و فعاليت‌هاي اين كانون ها دارند و بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي كنند تا مسير فعاليت‌ها و برنامه كانون‌هاي فرهنگي تربيتي در راستاي تحقق اهداف آموزشي و پرورشي تسهيل شود.
کانون فرهنگی تربیتی زیرمجموعه و مکمل فعالیتهای پرورشی آموزش و پرورش هستند که برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری، ورزشی، اجتماعی، علمی و مهارتی در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای نوجوانان دانش آموز به ویژه دوره‌های متوسطه اول و دوم در سراسر کشور تشکیل می‌گردد. هدف این مراکز تقویت هویت فرهنگی، دینی و ملی و و غنی کردن اوقات فراغت می‌باشد که در قالب برنامه‌های اردویی، کارگاه‌های آموزشی، انجمن‌ها، جشنواره‌ها و… به صورت فوق برنامه فعالیت می‌کند؛ این کانونها براساس مصوبه پانصد و سومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش در ۳۰ بهمن ۱۳۶۸ در کشور تأسیس شدند که روز ۳۰ بهمن ماه به عنوان روز گرامی‌داشت کانون‌ها و هفته اول اسفند به نام هفته کانون‌های فرهنگی تربیتی در تقویم اجرایی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش نامگذاری شده‌است.
برنامه‌های کانون‌ها در ۲ بخش تخصصی و عمومی تدوین شده‌است:
در بخش تخصصی، کارگاه‌های مهارت آموزی، انجمن‌ها و فعالیت‌های جمعی شامل کارگاه‌های علمی، ادبی، هنری، ورزشی و اجتماعی و انجمن‌های قرآن و عترت، فناوری اطلاعات، خبرنگاری، نجوم، طبیعت یاران، علمی، کتاب، پژوهش، ادبی، نمایش، سرود و موسیقی، هنری، ورزشی، امور اجتماعی، پیشگامان سلامت، صلح و دوستی، میراث فرهنگی، حقوق دانش آموزی، راهیان حج و کارآفرینان و فعایت‌هایی جمعی مثل طبیعت گردی، اردوها، بازدیدها، حضور در مراسم، مانورها و همایش‌ها پیش‌بینی شده‌است.
در برنامه‌های عمومی کانون‌ها نیزامانت کتاب و فیلم، جشنواره جوانه‌ها، تشکیل محافل و مسابقات مختلف و استفاده از امکاناتی مثل آسمان نما، استخر، سینما و امثال آن در نظر گرفته شده‌است.
سایر برنامه‌ها و فعالیتها
جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی تربیتی
جشنواره دوسالانه کشوری
یاریگران زندگی
مهارت آموزی، کارآفرینی و اشتغال زایی
 
 
 

این فیلم را ببینید

https://tavafi.ir/post/kanoonap-payonline

آدرس وب‌سایت‌ها:

پروژه‌های منتشر شده برای عموم (Published):

نمایش و چاپ فارسی DOS

نمایش، ویرایش و چاپ متون فارسی تحت DOS در ویندوز

تبدیل متون Windows به DOS

تبدیل متن فارسی داس به ویندوز اکسلTXLSx

نرم افزار ویرایش DSKKAR00 و DSKWOR00 لیست بیمه

حذف کاراکتر های جدولی از گزارش های تحت DOS

تبدیل متن و جداول گزارش های تحت DOS به Excel

چاپ فرم های ارزشیابی 100 امتیازی کارمندان

حضور و غیاب و موارد انضباطی (ماهناز)

کارنامه ماهانه توصیفی (ماهتوس)

کارنامه ماهانه(ماهکار2)

حفاظت از برنامه نویسی در DOS تحت Windows با قفل‌گذاری روی Flash USB

حفاظت از پروژه‌های Autoplay Media Studio

حفاظت از پروژه‌های SetupFactory

حفاظت از پروژه‌های Multimedia Builder

حفاظت از فیلم ها

حفاظت از فایل‌های PDF ، بر اساس کد‌فعالسازی برای هر فایل متناسب با شماره سریال سخت افزاری

تولید فایل‌های EXE از فایل های PDF بدون امکان چاپ و ذخیره PDF to EXE (pdf2exe)

حفاظت از فایل های پاورپوینت

حفاظت از فایل‌های اکسل Excel، بر اساس تبدیل فایل به EXE

حفاظت از کدهاي برنامه نويسي شده در محيط VBA-Access

تغيير تصوير بک گراند صفحه ورود به Windows 7

بروزآوري آيکن هاي ويندوز Refresh Desktop Icons

فلوچارت و الگوریتم Flowgorithm

تکنیک‌های ماکرونویسی در Powerpoint

نرم افزار نمایش محتوای فایل vcf به خصوص فایل های vcf موبایل

تغییر وضوح اسلاید پاورپوینت در استخراج با فرمت تصویر PNG و JPG

ماشین حساب جبری

ماشین حساب گرافیکی

ماشین حساب هندسی

سامانه نمایش آنلاین کارنامه

دانلود کد PHP نمایش آنلاین کارنامه های PDF

قفل کردن Google Chrome (chromeblocker)

نرم‌افزار تبدیل فایل‌های WEBP به PNG تنها با یک راست کلیک

سامانه آنلاین بارگذاری فایل Excel فیش حقوقی


tavvafi@gmail.com
contact

ارتباط با ما در شبکه‌های اجتماعی داخلی:


scrolltop